Tisztelt Utasaink! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy 2020. november 16. naptól új díjszabás lép életbe.
Üdvözlettel, NoriGo Travel
X
Tisztelt Utasaink! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy 2020. november 16. naptól új díjszabás lép életbe.
Üdvözlettel, NoriGo Travel
X
Megrendeléseket interneten és telefonon fogadunk el a következő lehetőségek formájában :
A megrendeléseket a beérkezés sorrendjében dolgozzuk fel és igazoljuk vissza:
Online megrendelés esetén a feldolgozást követően a tényleges visszaigazolást kollégánk e-mailben küldi el.
A tervezett utazás előtti, 72 órán belüli megrendelés esetén azt ajánljuk, hogy az online rendelés mellett telefonon is vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Rövid határidős megrendelések esetén előfordulhat, hogy a személyszállítás csak akkor lehetséges, ha üres helyünk van. Ez esetben az utast szállító járat lényegesen korábban indulhat, vagy (a visszatérő utazásnál) nagyobb várakozási időt jelenthet a repülőtéren.
Megrendeléseket csak szabad kapacitás esetén áll módunkban fogadni, így fenntartjuk a jogot a megrendelések visszautasítására.
A megrendelés visszaigazolását követően a viteldíj többféleképpen is fizethető:
ÁFÁ-s számla igényét kérjük jelezze előre a vevő nevének és címének megadásával együtt. Az előre kiállított elektronikus számlát e-mailben küldjünk el a megadott címre, vagy igény esetén az utazás megkezdése előtt a sofőrtől fogja megkapni az utas.
Az előzetesen megadott indulási időpont az időközben beérkező megrendelések függvényében változhat. A szolgáltató jogosult az előre egyeztetett kiállási időpontot akár 2 órával is korábbira módosítani. A szolgáltató a pontos indulási időpontról és a felvételi helyről az indulást megelőző napon legkésőbb 19:00 óráig írásban ad tájékoztatást, vagy telefonon egyezteti az ügyféllel. Amennyiben az ügyfél a megadott telefonszámon nem érhető el, részére sms-t vagy e-mail-t küldünk a pontos indulási időpontról. A hibásan megadott telefonszám miatt adódó kellemetlenségekért felelősséget nem vállalunk. Az üzenet figyelmen kívül hagyásából eredő kellemetlenségekért a felelősség az ügyfelet terheli.
A repülőtérre érkező utasoknak az érkezést megelőző napon szintén írásos tájékoztatást küldünk e-mail-ben vagy előre jelzett igény esetén sms-ben. Lehetőség szerint a megadott járat érkezési idejéhez igazodunk. A rosszul megadott járatszám vagy érkezési időpont miatt előforduló kellemetlenségek miatt társaságunk felelősséget nem vállal.
A megrendelés az utazást megelőző 3. napig díjmentesen módosítható vagy lemondható. Módosítást, vagy lemondást csak írásban fogadunk el. Az utazást megelőző 72 órán belüli módosításért 3.000.- Ft/fő, 72 órán belüli lemondás esetén pedig 5.000.- Ft/fő- díjat számítunk fel a viteldíj mértékétől függően. 24 órán belüli lemondása esetén pedig a viteldíj teljes összege megilleti a szolgáltatót. Amennyiben a megrendelő a viteldíjat még nem egyenlítette ki, a lemondás esetére meghatározott összeg a szolgáltatót ugyanúgy megilleti. Amennyiben tartozását 30 napon belül nem egyenlíti ki, követelésünk 30.000.- Ft-ra emelkedik, aminek jogi úton szerzünk érvényt. Ugyanezek vonatkoznak azokra a 72 órán belüli módosításokból eredő lemondásokra is, amelyeket kapacitás hiányában nem tudunk fogadni.
Visszaút esetén (repülőtérről a megadott címre, vagy megadott címről a repülőtérre) lehetőség van az utazás módosítására az ügyfél részéről akár térítésmentesen is az utazást megelőző 72 óráig. Ez esetben azonban előfordulhat, hogy az ügyfélnek a korábbi megrendeléséhez képest többet kell várakoznia. Amennyiben a felajánlott időpontot az Ügyfél nem fogadja el, úgy a Szolgáltató a megrendelést lemondottnak tekintheti. Lemondás esetén a 3. pontban ismertetett szabályok érvényesek.
Amennyiben az utas járattörlés miatt nem érkezik meg és a gépkocsi már elindult a repülőtérre, a szolgáltatás díja teljes egészében megilleti a szolgáltatót.
A csomagok mennyiségét kérjük minden esetben előre jelezni. A normál mennyiséget (1 bőrönd + 1 kézitáska /fő) meghaladó csomag esetén csomagonként 1.000.- Ft-os pótdíjat számolunk fel. Amennyiben a többlet csomagokat nem jelzi előre, azok szállítását a szolgáltató visszautasíthatja.
Lehetőség van a szokványostól eltérő poggyász (háziállat, babakocsi, síléc, kerékpár stb.) szállítására max. 25 kg-ig, amennyiben igényét előre jelzi. Ennek díja mérettől függően 1.500.- Ft - 5.000,- Ft/db. Háziállat szállítására kizárólag privát transzfer szolgáltatásunk igénybevételénél tudunk lehetőséget biztosítani. Privát transzfer szolgáltatás viteldíjairól honlapunkon tájékozódhat. A gépkocsiban felejtett tárgyakért felelősséget nem vállalunk, a talált tárgyakat egy hónapig őrizzük.
A mindenkori árlistában a viteldíjak pécsi kiállási/érkezési címre értendőek. Több személyes, vagy csoportos oda-vissza út megrendelése esetén a retúr kedvezmény csak akkor igényelhető, ha az első és a második út is egyszerre történik az összes megrendelő részéről. Eltérő, több időpontban való utazás esetén a kedvezmény nem vehető igénybe. Pécsitől eltérő kiállási címről különdíj ellenében vehető igénybe szolgáltatásunk, amelynek mértékéről honlapunkon tájékozódhat, valamint írásban és telefonon kérhet felvilágosítást.
A viteldíjak változtatásának jogát a szolgáltató fenntartja, a megrendelt utakra a változás nem érvényes!
Évszaktól és időjárástól függően a menetidő Pécs és Budapest Liszt Ferenc repülőtér között kb. 3 – 3,5 óra, télen akár 4 óra is lehet. Az útvonal nem kötött, az aktuális megrendelések függvényében változik. Az utas címére történő kiállás időpontjának megadása ezek figyelembe vételével történik. Szolgáltatásunk gyűjtőjáratos rendszerű, így Baranya megyén kívül, Tolna és Somogy megyére is kiterjed. Az utazások ütemezésénél természetesen mindent megteszünk, hogy megtaláljuk a leggyorsabb megoldásokat. Elsődleges útvonalunk az M6-os autópálya.
Ha az utas a kiállási időpontban nem jelenik meg az egyeztetett címen és telefonon nem elérhető, a menetidő tartásának és a többi utas érdekében a gépkocsi legfeljebb 5 percet várakozik. A helytelenül megadott kiállási cím, illetve telefonos elérhetőség miatt adódó kellemetlenségek miatt felelősséget nem vállalunk. A szolgáltatás ilyen esetben teljesítettnek tekintendő, és a viteldíj a szolgáltatót megilleti.
Az érkező utasok repülőgépeit figyeljük, landolás után kérjük az utas vegye fel a kapcsolatot a sofőrrel az előzetesen kiküldött telefonszámon, illetve ennek meg nem történte esetén mi is megkíséreljük telefonon felhívni az utast. A telefonos egyeztetést követően általában felmegy a gépkocsi az érkezési vagy indulási oldalra az utasért vagy utasokért. Ha ez technikai vagy egyéb okok (parkoló lezárás, forgalom korlátozás, stb.) miatt nem lehetséges, akkor a reptéren a találkozási pont a repülőtér terminál parkolójában található, amely az érkezési oldal alatti nagy parkolóban található. (Kijáraton kijön, átmegy a gyalogátkelőhelyen, majd le kell menni a lépcsőn/rámpán az alsó szintre.)
Egyedi szolgáltatás (privát transzfer) megrendelése esetén a megrendelt gépkocsi az utas érkezésekor a reptér közelében várakozik, majd kapcsolatfelvételt követően, a megbeszélt időre és helyre, minden esetben az érkezési szintre kiáll a gépkocsi az utasért. Amennyiben nem egyedi (privát transzfer) szolgáltatásunkat rendelte meg, az indulás időpontja a gyűjtőjáratunk utasainak érkezési időpontjától függ. Így előfordulhat, hogy az indulásra 2 órát is várakoznia kell. Amennyiben az utolsó utas járata késik és emiatt a várakozási idő meghaladja a 2 órát, ebben az esetben a szolgáltató nem vállal felelősséget. A várakozási idő az utas érkezésétől kezdve számítandó.
A viteldíj legfeljebb 2 óra várakozást foglal magában, ha a repülőgép késése miatt az utasra ennél többet kell várakozni, annak díja minden megkezdett órára 2.000.- Ft. Amennyiben gépkocsink nem tud 2 óránál többet várakozni, úgy a késő utast a soron következő, szabad kapacitású gépkocsinkkal tudjuk szállítani. Járatkésés miatti többletvárakozásért társaságunk felelősséget nem vállal, kártérítési igényt nem tudunk elfogadni.
Előre nem látható, kivédhetetlen okokból történő (pl. baleset, forgalmi dugó, vagy különleges időjárási körülmények miatti útlezárás, váratlan műszaki meghibásodás stb.) késésért és abból fakadó károkért társaságunk a viteldíj mértékéig vállal felelősséget. A késés elkerülése érdekében természetesen alternatív útvonalakat határozunk meg.
Amennyiben a szolgáltató bizonyítható hibájából az utast kár éri, szolgáltatót a viteldíj erejéig terheli kártérítési felelősség. Reklamációt csak az utazást követő 24 órán belül fogadunk el. Az ennél később érkező reklamációt nem áll módunkban kivizsgálni.
A megrendelés szolgáltatói szerződésnek minősül, amely a megrendelés visszaigazolásával lép érvénybe. A telefonon történő megrendelésekre is ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint az írásban és személyesen megtett rendelésekre. A megrendelő a szolgáltatás megrendelésekor nyilatkozik az utazási feltételek megismeréséről és elfogadásáról. Amennyiben más nevében, vagy több személy nevében rendeli meg a szolgáltatást, azok nevében is nyilatkozik. Az utazási feltételek nem ismerete nem mentesít azok hatálya alól.
Legfőbb útvonalaink: